DryShips: Μακροχρόνια ναύλωση και για το δεύτερο νέο της VLGC


Το δεύτερο νεότευκτο πλοίο μεταφοράς υγραερίου (VLGC) μόλις προστέθηκε στον στόλο της DryShips, σύμφωνα με ανακοίνωση της ελληνικής ναυτιλιακής.

Το VLGC θα απασχοληθεί με πενταετούς διάρκειας χρονοναύλωση σε σταθερή τιμή σε μη κατανομαζόμενο πετρελαϊκό κολοσσό.

Ο ναυλωτής έχει την δυνατοτητα παράτασης της περιόδου ναύλωσης έως και τρία χρόνια. Η DryShips αναμένει τα συνολικά ακαθάριστα κέρδη από την χρονοναύλωση να φτάσουν τα 92,7 εκατομμύρια δολάρια συμπεριλαμβανομένων των προαιρετικών περιόδων.

Τον περασμένο Ιούνιο η εταιρεία παρέλαβε το πρώτο της VLGC, το χωρητικότητας 78.700 cbm Anderida, που κατασκευάστηκε από την Hyundai Samho Heavy Industries.

Το πλοίο μεταφοράς LPG που φέρει σημαία Μάλτας ναυλώθηκε σε μια μεγάλη πετρελαϊκή εταιρεία για μια σταθερή απασχόληση έως και τριών ετών με τα συνολικά αναμενόμενα έσοδα από τα ναύλα να ανέρχονται σε 92,7 εκατομμύρια δολάρια.

Από τις αρχές του τρέχοντος έτους, η DryShips έχει παραλάβει 15 πλοία και αναμένει να παραλάβει ακόμη δύο μέχρι το τέλος του έτους.

Από τον Νοέμβριο του 2016, η εταιρεία αύξησε κατά περίπου 688 εκατομμύρια δολάρια το μετοχικό της κεφάλαιο που χρησιμοποιήθηκε για να αγοράσει 17 πλοία με μέση ηλικία δύο ετών έναντι συνολικού κόστους 772,4 εκατομμυρίων δολαρίων, εκ των οποίων έχουν χρησιμοποιηθεί τα 606,2 εκατομμύρια δολάρια μέχρι στιγμής.

Στα τέλη Αυγούστου, η συμφερόντων Γ. Οικονομου ελληνική ναυτιλιακή έλαβε κλήτευση από την Αμερικάνικη Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς (SEC), η οποία ζήτησε έγγραφα και πληροφορίες σχετικά με τις προσφορές μετοχών της εταιρείας που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ Ιουνίου 2016 και Ιουλίου 2017.

“Η εταιρεία παρέχει τις ζητούμενες πληροφορίες στην SEC”, δήλωσε η DryShips, κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων της για το δεύτερο τρίμηνο του 2017.