Η Color Line υπέγραψε με την Ulstein για την κατασκευή του μεγαλύτερου υβριδικού πλοίου στον κόσμο!


Το πλοίο θα είναι σε θέση να φιλοξενήσει 2.000 επιβάτες και περίπου 450 αυτοκίνητα, σχεδόν διπλάσια χωρητικότητα του πλοίου που θα αντικαταστήσει, το Bohus. Θα λειτουργεί εξ ολοκλήρου από την ισχύ της μπαταρίας μέσα και έξω από την πόλη της Σάντεφιορντ, κύριο προορισμό του, και θα έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων κατά τη διάρκεια των ταξιδιών του στα φιόρδ.

«Η φιλοδοξία μας είναι να είναι ηγέτης στις ευρωπαϊκές θαλάσσιες μεταφορές μικρών αποστάσεων είναι μια απόδειξημε το Color Hybrid, λέει ο Trond Kleivdal, Διευθύνων Σύμβουλος της Color Line.

Το Color Hybrid θα είναι ένα υβριδικό σκάφος, όπως ακριβώς και το ισοδύναμό της αυτοκινητοβιομηχανίας, θα είναι σε θέση να επαναφορτίσει από ηλεκτρικό δίκτυο στην στεριά. Η Color Line έχει ήδη εγκατεστησει μονάδα ιγια την επαναφόρτιση στις εγκαταστάσεις της στο Όσλο, στο Larvik και Κρίστιανσαντ.

Η ενηλικίωση των Υβριδικών

Τα υβριδικά feryy είναι ήδη σε λειτουργία στη Νέα Υόρκη, το Σαν Φρανσίσκο και στη λεκάνη Nærøyfjord της Νορβηγίας, και πολλά άλλα είναι υπό εξέταση σε άλλες τοποθεσίες. Η αποδοχή της βιομηχανίας αυξάνεται, ιδίως στα τμήματα των επιβατών και κρουαζιερόπλοιων: Η Hurtigruten χτίζει το πρώτο υβριδικό κρουαζιερόπλοια στον κόσμο, για παράδοση το 2018 και το 2019, και αναμένει ότι θα μειώσει το κόστος των καυσίμων περίπου 20 τοις εκατό. Επιπλέον, ο διευθύνων σύμβουλος της Hurtigruten Daniel Skjelda σημειώνει ότι τα υβριδικά θα προσφέρουν σχεδόν αθόρυβα και χωρίς εκπομπές σε περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές.

«Η Πρόωση με μπαταρίες σε πλοία αυτού του μεγέθους δείχνει ότι οι μπαταρίες ήρθαν για να μείνουν. Αυτό αντιπροσωπεύει μια τεράστια μείωση των εκπομπών από τη ναυτιλία, και αυτό είναι μόνο η αρχή », λέει ο Fredric Hauge, ιδρυτής και πρόεδρος της περιβαλλοντικής ομάδας Bellona.