Ξεκίνησε η κατασκευή του πρώτου τροφοδοτούμενου με LNG κρουαζιερόπλοιου της Costa Cruises

Η τελετή κοπής του πρώτου κομματιού χάλυβα για το πρώτο από τα δύο κρουαζιερόπλοια της Costa Cruises που θα τροφοδοτούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) πραγματοποιήθηκε στο φινλανδικό ναυπηγείο Meyer Turku στις 13 Σεπτεμβρίου 2017.

Το νεότευκτο που ονομάζεται Costa Smeralda, πρόκειται να κάνει το παρθενικό του ταξίδι τον Οκτώβριο του 2019 με το αδερφό πλοίο του το 2021.

Με υπηρεσιακή ταχύτητα 17 κόμβων, το νέο κρουαζιερόπλοιο θα έχει μήκος 337 μέτρα και πλάτος 42 μέτρα. το Costa Smeralda θα προσφέρει κρουαζιέρες στη Δυτική Μεσόγειο και θα μπορεί να φιλοξενήσει συνολικά 6.554 επιβάτες και 1.646 μέλη του πληρώματος.

Η κατασκευή του Costa Smeralda αποτελεί μέρος ενός στρατηγικού σχεδίου της Carnival Corporation – μητρικής εταιρείας της Costa Cruises – για την κατασκευή επτά τροφοδοτούμενων με LNG πλοίων για τον αποτελούμενο από 103 πλοία στόλο της, ξεκινώντας από το φθινόπωρο του 2018, όταν η γερμανική εταιρεία AIDA Cruises εισάγει το AIDAnova.

“Τα δύο νέα πλοία της Costa Cruises είναι μια πραγματική καινοτομία και θέτουν νέα πρότυπα για ολόκληρο τον τομέα. Θα είναι μεταξύ των πρώτων κρουαζιερόπλοιων που κινούνται με LNG, προωθώντας την ανάπτυξη αυτής της πράσινης τεχνολογίας”, σχολίασε ο Neil Palomba, πρόεδρος της Costa Cruises.

Τα δύο νέα πλοία της Costa Cruises θα τροφοδοτούνται με LNG τόσο από το λιμάνι όσο και από την ανοιχτή θάλασσα. Το LNG θα αποθηκευτεί σε ειδικές δεξαμενές επί των πλοίων και θα χρησιμοποιηθεί για να παράγει το 100% της ενέργειας που απαιτείται για υπηρεσίες πλοήγησης και επι του πλοίου χάρη στους υβριδικούς κινητήρες διπλού καυσίμου. Η προμήθεια ΥΦΑ LNG θα παρασχεθεί από τη Shell Western LNG (Shell).

Σύμφωνα με σχετικη ανακοίνωση, τα πλοία της Costa Cruises θα κατασκευαστούν εν μέρει από το νέο μηχανολογικό εξοπλισμό και με βάση τα βέα κατασκευαστικά πρότυπα του Meyer Turku. Με επενδυτικό σχέδιο ύψους 185 εκατ. ευρώ, το Meyer Turku στοχεύει να γίνει ένα από τα πιο σύγχρονα ναυπηγεία κρουαζιερόπλοιων στον κόσμο.

“Αυτές οι νέες εγκαταστάσεις θα μας προετοιμάσουν για τον αυξανόμενο διεθνή ανταγωνισμό. Το χωρητικότητας 183 900 GT Costa Smeralda είναι επίσης ένα βήμα μπροστα ως προς το μέγεθος του πλοίου – χρειαζόμαστε τις νέες εγκαταστάσεις για να ανταποκριθούμε στη ζήτηση των πελατών μας και να αυξήσουμε την ανταγωνιστικότητά μας για το μέλλον”, επεσήμανε ο Jan Meyer, διευθύνων σύμβουλος της Meyer Turku.