Ναυτικά ατυχήματα χωρίς τέλος στο Αιγαίο πέλαγος

2Ναυτικά ατυχήματα χωρίς τέλος στο Αιγαίο πέλαγος – προσάραξη/βύθιση του m/v cabrera και πρόκληση ρύπανσης του θαλάσσιου περιβάλλοντος

Ακόμα ένα ναυτικό ατύχημα στο Αιγαίο Πέλαγος, το Σάββατο 24/12/2016, κάνει επίκαιρο το άρθροτης 8/4/2014 στο e-nautilia.gr με τίτλο «ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ».

Το υπό σημαία Antigua-Barbuda general cargo M/V «CABRERA» προσάραξε το ξημέρωμα της
24/12/2016, στη βραχώδη Βόρεια ακτή της νήσου Άνδρου, τα εννέα μέλη του πληρώματος
διεσώθησαν από ελικόπτερο του Πολεμικού μας Ναυτικού, στη συνέχεια βυθίστηκε και προκάλεσε ρύπανση.

Βίντεο: Η δραματική διάσωση των ναυτικών στην Άνδρο

Αυτό το νέο ναυτικό ατύχημα είναι η δυσάρεστη συνέχεια των προηγουμένων, όπως αναφέρονται
στο παρακάτω link, ενώ η Δημόσια Διοίκηση και οι Αρχές, εξακολουθούν να μην εφαρμόζουν την
Διεθνή Σύμβαση για την Ασφάλεια της Ανθρώπινης Ζωής στη Θάλασσα, για την πρόληψη της ρύπανσης
του θαλάσσιου περιβάλλοντος, την προστασία της υποθαλάσσιας βιοπικοιλότητας των Ελληνικών
θαλασσών, ενός από τα ομορφότερα οικοσυστήματα της Ευρώπης, του τουρισμού και των περιουσιών.
ΠΡΟΣΑΡΑΞΗ ΤΟΥ RO-RO/CARGO «SAFFET BEY» : AKOMA ENA NAYTIKO ATYXHMA ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΑΛΑΣΣΑ

Το Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο αλλά και το άρθρο 24 του Ελληνικού Συντάγματος θα πρέπει
γίνουν σεβαστά και να εφαρμοστούν από τους υπεύθυνους, ως επίσης και στην περίπτωση του
ρυπογόνου ναυαγίου του Κ/Ζ SEA DIAMOND, για το οποίο η απόφαση 515/2016 του ΣΤ’ Ποινικού
Τμήματος του Αρείου Πάγου μεταξύ άλλων αναφέρει ότι, «το επίδικο ναυάγιο εξακολουθεί ως και
σήμερα να αποτελεί ενεργό εστία ρύπανσης….».

Ζητείται πολιτική παρέμβαση για την εφαρμογή της νομοθεσίας και την ανέλκυση του Sea Diamond

Είναι προφανές, ότι το video με τις δηλώσεις του σημερινού κ. Πρωθυπουργού στη Σαντορίνη
την 27/10/2009, προκαλεί ερωτηματικά για την μέχρι σήμερα μη εφαρμογή αυτών που είπε τότε,
από την δική του Κυβέρνηση τώρα.

Capt. Ν. Πλακάς