Seanergy: Αναμένει 10 εκατ. δολάρια από ναύλωση Capesize

O κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Seanergy.

Η ελληνική ναυτιλιακή Seanergy Maritime Holdings Corp. ανακοίνωσε χθες ότι έχει συνάψει συμφωνία χρονοναύλωσης, με αγνώστων στοιχείων μεγάλη ευρωπαϊκή ναυλώτρια εταιρεία για ένα από τα πλοία της μεταφοράς ξηρού χύδην τύπου Capesize.

Αναμένοντας την αγορά ξηρού φορτίου να ενισχυθεί περαιτέρω, η στρατηγική της εταιρείας συμφερόντων Κλώντιας Ρέστη, είναι να εξασφαλίσει μακροχρόνιες ναυλώσεις για ένα σημαντικό ποσοστό του στόλου της.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση πρόκειται για το χωρητικότητας 180.000 dwt MV Lordship, που μισθώθηκε για μια περίοδο δεκαοκτώ με είκοσι-δύο μηνών.

Η εταιρεία ανέφερε ότι η συγκεκριμένη χρονοναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στον Ιούνιο του 2017, με τη λήξη της τρέχουσας χρονοναύλωσης του με την ίδια εταιρεία.

“Η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, μας έχει κατατάξει ως μια από τις προτιμώμενες ναυτιλιακές εταιρείες από τους μεγαλύτερους ναυλωτές του κλάδου μας, και αναμένουμε αυτό να εξακολουθήσει να αποτελεί κεντρικό πυλώνα της εμπορικής μας στρατηγικής”, δήλωσε ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας.

«Ενδεικτικά, η συγκεκριμένη σύμβαση χρονοναύλωσης, βάσει του παρόντος επιπέδου των ναύλους της αγοράς, αναμένεται να συνεισφέρει περισσότερα από 10 εκ. δολάρια ως καθαρά έσοδα στην Εταιρεία κατά την πλήρη διάρκεια της συμφωνίας”, πρόσθεσε.

Ο καθαρός ημερήσιος ναύλος θα υπολογίζεται βάσει του σταθμισμένου ναύλου 5-T/C του δείκτη Baltic για πλοία τύπου Capesize. Επιπρόσθετα, το συγκεκριμένο ναυλοσύμφωνο παρέχει στην Seanergy τη δυνατότητα να μετατρέψει, οποιαδήποτε στιγμή για μια περίοδο από τρεις ως δώδεκα μήνες, τον ημερήσιο ναύλο από κυμαινόμενο σε σταθερό βάσει του εκάστοτε επιπέδου συμβολαίων FFA για τα Capesize πλοία τη στιγμή της μετατροπής.

Κατσκευασμένο το 2010 από τη Νότιοκορεάτικη Hyundai Heavy Industries,το M/V Lordship είναι ένα από τα δύο φορτηγά πλοία που αγοράστηκαν από τη Seanergy το Σεπτέμβριο το 2016.

Και τα δύο πλοία, τα οποία είχαν αγοραστεί στην τιμή των 20,75 εκατ. δολαρίων το καθένα, προσχώρησαν στον στόλο της εταιρείας στα τέλη του 2016.

Διαβάστε επίσης:H Seanergy παρέλαβε και το δεύτερο capesize