Τάνκερς: Δεν περισσεύει κανένα πλοίο…

tanker_

Διάλεξε μέσα από χιλιάδες προϊόντα μόνο με ένα κλικ!

Σε μαζικές πωλήσεις ναυπηγικών συμβολαίων προχωράνε ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να ενισχύσουν την ρευστότητά τους ή και να προχωρήσουν σε μείωση του δανεισμού της.

Σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny την τελευταία εβδομάδα η μεγάλη πολυεθνική Navig8 Ship Management Ltd μεταβίβασε συνολικά 12 ναυπηγικά συμβόλαια για ισάριθμα δεξαμενόπλοια, με παραδόσεις εντός του 2015 και του 2016 διατηρώντας, πάντα, δικαίωμα επαναγοράς.

Ειδικότερα, τέσσερα συμβόλαια πωλήθηκαν en bloc σε νορβηγούς αντί 49,5 εκατομμύρια δολάρια το καθένα και δικαίωμα επαναγοράς μετά από 7 χρόνια.

Τα άλλα 8 πωλήθηκαν σε άγνωστη τιμή σε κινέζους αγοραστές, με δικαίωμα επαναγοράς μετά από 4 χρόνια.
Επίσης, μετά από σειρά πωλήσεων η εδρεύουσα στο Μονακό η αμερικανοιταλική Scorpio αγόρασε από την εταιρεία York Capital αντί περίπου 37 εκατομμύρια δολάρια το ναυπηγικό συμβόλαιο για ένα δεξαμενόπλοιο, χωρητικότητας 50.000 τόνων, που θα παραδοθεί τον Σεπτέμβριο.

Η συγκεκριμένη πώληση λέγεται ότι έφερε κέρδος στην York Capital, η οποία είχε κλείσει το ναυπηγικό συμβόλαιο το 2013 αντί περίπου 34,25 εκατομμύρια δολάρια.

Η Scorpio ανακοίνωσε, επίσης, ότι αγόρασε και το δεξαμενόπλοιο «FLAGSHIP JUNIPER», χωρητικότητας 114.900 τόνων, το οποίο θα παραδοθεί, τον ερχόμενο μήνα. Η αγορά έγινε από την Prime Marine, η οποία θα το κρατήσει για 9 μήνες χωρίς πλήρωμα (bareboat) για 10.000 δολάρια την ημέρα εκτός από τα 58,5 εκατομμύρια δολάρια, που καταβλήθηκαν για την αγορά του.

Πάντως, σε αντίθεση με τα bulk carriers, τα παλαιότερα δεξαμενόπλοια έχουν θέση στην αγορά. Έτσι, την τελευταία εβδομάδα καταγράφεται η πώληση των:

«Iver Exporter» (χωρητικότητα 45.683 τόνων, κατασκευής 2000) αντί 9,6 εκατομ. δολαρίων,
«Camilla Maersk» (χωρητικότητας 44.999 τόνων, κατασκευής 1999) αντί 10 εκατομμυρίων δολαρίων,
«Bro Atland» (χωρητικότητας 16.326 τόνων, κατασκευής 1998) αντί 8,3 εκατομμυρίων δολαρίων,
«Princess Naomi» (χωρητικότητα 30.949 τόνων, κατσκευής 1996) αντί 6 εκατομμυρίων δολαρίων,
«Memozine» (χωρητικότητα 27.972 τόνων, κατασκευή 1995) αντί 3,4 εκατομμυρίων δολαρίων.
«Key West» (χωρητικότητα 3.741 τόνων, κατασκευή 1992), αντί 2,8 εκατομμυρίων δολαρίων.

pireas2day.gr

Διαβάστε ακόμα