Το φυσικό αέριο ως καύσιμο για την ναυτιλία

Εξετάζοντας το φυσικό αέριο ως καύσιμο πλοίων, ο Διεθνής Ενεργειακός Προϋπολογισμός 2017 υπολογίζει το δυναμικό της αγοράς σε 26 εκατομμύρια τόνους ετησίως έως το 2030. Σύμφωνα με τον νηογνώμονα DNV GL, το LNG θα μπορούσε να φτάσει το ένα τρίτο των καυσίμων των πλοίων έως το 2050.

Η απαίτηση του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) για τα καύσιμα των πλοίων ότι δεν πρέπει να περιέχουν περισσότερο από 0,5% θείο έως το 2020 θα έχουν δραματικές επιπτώσεις στη ναυτιλία παγκοσμίως. Δεν υπάρχει ενιαία λύση και υπάρχουν πολλά εναλλακτικά καύσιμα και υβριδικές λύσεις που κυκλοφορούν στην αγορά.

Το φυσικό αέριο δεν θα λύσει απαραίτητα την πρόκληση μηδενικών, αλλά προς το παρόν αυτό είναι η καλύτερη λύση, καθώς θα είναι η καλύτερη γέφυρα σε πιο μακροπρόθεσμες επιλογές όπως το υδρογόνο και η αμμωνία, κάτι που αποτελεί πολύ μεγάλο βήμα για το μέλλον.

Επί του παρόντος, το ένα τέταρτο της συνολικής χωρητικότητας των νέων κρουαζιερόπλοιων χρησιμοποιεί το LNG, συμπεριλαμβανομένων των Carnival, MSC, RCCL and Disney Cruise Line. Σημαντικοί κολοσσοί σε άλλους τομείς των πλοίων, αρχίζουν να υιοθετούν LNG, συμπεριλαμβανομένων των Sovcomflot, Siem, UECC, RCCL και η CMA CGM, η οποία πρόκειται να κατασκευάσει εννέα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 22.000 TEU με καύσιμο το φυσκό αέριο.

Επιπλέον, η Forward Maritime Group αναμένει να παραγγείλει έως 20 φορτηγά πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου Kamsarmax με καύσιμο το φυσικό αέριο, γεγονός που υποδηλώνει ότι το LNG θα μπορούσε να γίνει το κύριο καύσιμο στα φορτηγά σε όλο τον κόσμο. Ο σκοπός είναι να προετοιμαστεί το έδαφος ώστε τα πλοία να μπορούν να προμηθεύονται φυσικό αέριο σε λιμένες στους οποίους θα το χρειάζονται.

Το κόστος του αερίου στις μεταφορές είναι χαμηλότερο από αυτό των καυσίμων που σχετίζονται με το πετρέλαιο. Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Μελετών Ενέργειας της Οξφόρδης, “η έκπτωση του LNG σε σχέση με το πετρέλαιο παραμένει τουλάχιστον $ 5 / MMBTu και αυτό πιθανόν να είναι η πιο σχετική διαφορά όταν οι περιορισμοί του ΙΜΟ θα ισχύσουν παγκοσμίως το 2020, διαφορά τιμών που είναι αρκετά μεγάλη ώστε να αντισταθμίσει το επιπλέον CAPEX και να εγγυηθεί μια δίκαιη απόδοση στους επενδυτές. Το πράσινο με μαύρους αριθμούς δεν είναι ψευδαίσθηση.

Τα θέματα γύρω από αυτό, συμπεριλαμβανομένου του φυσικού αερίου ως καύσιμο πλοίων και, θα συζητηθούν όλα στο συνέδριο Gastech 2018, που θα πραγματοποιηθεί από τις 17 μέχρι τις 20 Σεπτεμβρίου στο Fira Gran Via της Βαρκελώνης. Περισσότεροι από 350 ομιλητές αναμένεται να απευθυνθούν σε 3.500 στρατηγικούς και τεχνικούς εκπροσώπους κατά τη διάρκεια του συνεδρίου.

Διαβάστε ακόμα